Polka Cafe

Şirin mi şirin yerler keşfetmeye devam ediyorum. Polka'yı uzun süre önce keşfetmiştim fakat anca yazıyorum.Mazur görünüz.

Polka Cafe Kadıköy'de bulunan, yaklaşık 1-1,5 yıldır faaliyette olan ufacık ama ev sıcaklığında olan bir kafe.Tesadüfen yine Kadıköy'ün ara sokaklarında geziyorken keşfetmiştim burayı.

Kadıköy'ün saat 20.00'dan sonra kendisini teslim ettiği sessizliğe çok yakışan bir yer burası.Eğer ''kafam gürültü, patırtı kaldırmıyor, sessiz ve sakin bir yer istiyorum'' diyorsanız burası çok ideal bir yer.Eskiden burada incik, boncuk, hediyelik eşyalar satan bir dükkan vardı.Ara sokak hezimetine maruz kalarak kapandığını düşünüyorum.Ve iyi ki burası açılmış diyorum.


Mekan o kadar ufak ki, zorlasanız oturma kapasitesi ile 20 kişiyi zor ağırlar.Bir de ufacık bir oturma grubu ile üst katı var.Orası daha şirin, kendinizi topluluktan izole edebileceğiniz bir yer.Günün her hangi bir saatinde buraya gelerek kitabınızı okuyabilir, laptopunuzu alarak film izleyebilir, canınız ne istiyorsa onu yapabilirsiniz.Aromalı kahveleri eşliğinde sokaktan gelen, geçeni izlemekte yapılabilecek bir aktivite :)

Polka'da basılı bir menü yok! İki tane kara tahtasında yazan kısıtlı mönüsü var.Günün spesiyali mantığında bir yemeği oluyor.Onun dışında bitki çayları, kahveler, ev yapımı pastalar, kekler oluyor.Çalışanlarının güleryüzlü ve sevecen olması da sizi buraya çeken nedenlerden biri.

Fiyatlar ise çok uygun.Özellikle bir üst sokağındaki barlar sokağı civarında bulunan kafelere göre epey uygun.Burada çalan müzikler ise çok güzel.Genelde ne zaman gitsem etnik, düya müziği dediğimiz türde müzikler çalıyor.İnternette ufak bir araştırma yapmıştım kafeye gittikten sonra.Zaman zaman bu ufacık yerde canlı müzik dinletiler bile oluyormuş.Hatta şöyle de bir fotoğraf var;


Ve en önemli şey adres tarifi yapalım.İki şekilde tarif edebilirim.

1- Rıhtım'da indiniz.Alkım'ın yanında dümdüz hiç sapmadan yukarıya, barlar sokağına doğru çıkıyorsunuz.Bu yol üzerinde sağınızda bir sahaf göreceksiniz.Hemen karşısında da otopark var.İşte o sokaktan girdiğinizde Polka'yı köşede göreceksiniz.Hemen karşısında Bim var zaten.

2-Yukarıdan tarif etmek gerekirse, Mango'nun çaprazından rexx'e doğru inerken dümdüz aşağıya doğru devam edin.Rexx'i geçiyorsunuz ve yolun sonuna kadar devam ediyorsunuz.Yol ayrımı gelecek sol taraf Moda'ya gidiyor sağ ise Akmar tarafına.Siz Moda'ya gider gibi yapıp rainbow kafe'nin olduğu sokaktan sapacaksınız.İşte köşede Polka.


Bu yaz hemen hemen orda olurum diye düşünüyorum.Ayrıca ufak toplantılar, kutlamalar için ideal mekan!
Deneyin derim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Norveç'i ucuza çıkarmanın yolları

Güney Amerika Kıtası Hazırlık Rehberi

Saraybosna