Manastır'da Kış

Uzun süredir Tuzla'da favori bölgem olan Manastır'a gitmedim.Bugün hazır evde olduğum günlerden biri iken, dedim 2-3 saat gideyim de hava alayım, iki fotoğraf çeker yürüyerek eve dönerim.(Yürüme mesafesi yaklaşık 1,30 saat)



Doğal olarak her yer ıssız, her yer sakin.3-5 insan gördüm her zaman oturduğumuz çay bahçesinde.Biraz güzel havanın tadını çıkarıp, tekrar dönüş yoluna geçmeden önce birer çay içelim dedik kardeşimle.Fotoğraf çektik, köpeklerle oynaştık, dalgaların sesini dinledik.Yaz aylarında oluşan o kalabalıktan eser olmamasına ise sevindim.Hafta sonları kafa dinlemek için birebir burası.Tabii yağmur yağmadıkça.


Yorumlar

  1. O iki yüzüğünün de aynısı bende var desem? :) Taksim sokaklarından aldığım.. :)

    YanıtlaSil
  2. ahah doğrudur ki ben kelebekli olanı internetten aldıktan sonra taksim'de terkosta gördüm:) sol anahtarı hemen hemen her yerde var onu da Bodrum'dan almıştım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Norveç'i ucuza çıkarmanın yolları

Güney Amerika Kıtası Hazırlık Rehberi

Saraybosna